آموزش نصب ویندوز۱۰

آموزش نصب ویندوز۱۰
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,500 تومان

توضیحات فایل:

آموزش نصب ویندوز۱۰

دانش پژوهان گرامی در این قسمت آموزش کامل و حرفه ای نصب ویندوز ۱۰ با ما ویندوزتان را خودتان نصب کنید هر بار هزینه اضافی نکنید.باخرید این پک یک عمر از خرج بی افتید و با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

Image result for ‫آموزش نصب ویندوز۱۰‬‎

 

ویندوز ۱۰ (به انگلیسی: Windows 10) با اسم رمز آستانه/سرآغاز (به انگلیسی: Threshold) آخرین نسخهسیستم‌ عامل از خانوادهٔ ویندوز ان‌تی شرکت مایکروسافت است و نسخهٔ پس از ویندوز ۸٫۱ به‌شمار می‌آید. ویندوز ۱۰ نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۴ در کنفرانس بیلد پرده برداری شد. این سیستم عامل برای رایانه شخصی، لپ تاپ، دستگاه‌های موبایل (تبلت و تلفن هوشمند) و رایانه‌های شخصی یکپارچه توسعه یافته‌است.

به گفتهٔ ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، پس از این سیستم، این شرکت، سیستم عامل دیگری تولید نخواهد کرد.

در دسامبر ۲۰۱۳ مری جو فولی گزارش داد که مایکروسافت در حال کار روی یک به‌روزرسانی برای ویندوز ۸ است، پس از آن اسم رمز ترش‌هولد (همانند اسم رمز «آبی» (Blue) که به ویندوز ۸٫۱ منجر شد) با رای‌گیری در هیلوی مایکروسافت برگزیده شد.ترش‌هولد صرفاً یک به‌روزرسانی برای ویندوز در نظر گرفته نشده بود؛ ترش‌هولد در واقع «موجی» از به‌روز رسانی‌ها برای همهٔ پلتفرم‌ها و سرویس‌های مایکروسافت است که برای بهار ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده‌است. همچنین فولی گزارش داد که از جمله هدف‌های ترش‌هولد ساختن یک پلتفرم واحد و جامع نرم‌افزاری و ابزار توسعه برای ویندوز، ویندوز فون و اکس باکس وان است (که همه از یک هسته مشابه ویندوزی استفاده کنند).و از این گزارش‌ها این استنتاج شد که ترش‌هولد یک نسخه از ویندوز است که با عنوان «ویندوز ۹» به صورت عمومی منتشر خواهد شد

آموزش نصب ویندوز۱۰

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان

لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام

بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر