چگونه فایل و پوشه ها را در ماشین حساب اندروید مخفی کنیم ؟

چگونه فایل و پوشه ها را در ماشین حساب اندروید مخفی کنیم ؟
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
0 تومان
چگونه فایل و پوشه ها را در ماشین حساب اندروید مخفی کنیم ؟Related image

میلیون ها کاربر در سطح جهان از اندروید استفاده می کنند و به احتمال زیاد قابلیت ها و انعطاف پذیری زیاد این سیستم عامل در برآوردن کردن انتظارات هر کاربر از دلایل اصلی محبوبیت آن بوده است. با این که مسئله حفظ امنیت و حریم شخصی افراد در اندروید به یکی از علامت سوال های ذهن کاربران این سیستم عامل تبدیل شده است اما راه های زیادی وجود دارد تا بتوانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را از دید دیگران مخفی کنید و ضریب امنیتی دستگاه خود را بالا ببرید. در پست امروز انزل وب با روشی آشنا می شوید که بر خلاف کاربردی که از یک ماشین حساب انتظار می رود متدی مناسب برای مخفی سازی فایل و فولدرهای شخصی در اندروید خواهد بود.

آموزش مخفی کردن پوشه و فایل ها با ماشین حساب اندروید

How To Hide Files & Folders Inside Calculator On Android

ساده ترین راه مخفی کردن فایل و پوشه در اندروید بدون نیاز به برنامه یا نرم افزارهای جانبی را قبلا در انزل وب معرفی کردیم. اما برخی از برنامه های اندرویدی مثل Smart Hide Calculatorr به شیوه متفاوتی فایل های فیلم، عکس و اسناد را مخفی می کند و به این شکل احتمال رویت فایل ها برای افراد غریبه تقریبا به صفر می رسد.

تفاوت این برنامه با سایر برنامه های مخفی سازی فایل ها در اندروید ظاهر گول زننده آن است. بعد از نصب برنامه شما با یک محیط ساده و آشنا نظیر ماشین حساب های دیگر رو به رو می شوید و فکرش را هم نمی کنید از طریق یک ماشین حساب بتوانید به فایل های شخصی خود برسید.

ابتدا برنامه Smart Hide Calculator   را دانلود کنید.

 

مشاهده فایل های مخفی شده

بعد از دانلود و نصب برنامه یک پسورد جهت ورود انتخاب و سپس = را لمس کنید. تمام فایل هایی که ذخیره سازی شده اند را در فضایی متفاوت خواهید دید.

مخفی سازی فایل و فولدرها در اندروید

اما چه طور باید فایل ها را در این برنامه ذخیره سازی کرد؟ پسوردی که انتخاب کرده بودید را وارد کرده و سپس = را انتخاب کنید تا وارد فضا متفاوتی از ماشین حساب شوید. در این فضا تمام فایل های موجود نظیر ویدیو و موزیک قابل مخفی سازی هستند. حتی اگر دستگاه اندرویدی شما روت شده باشد برنامه ها را هم می توانید پنهان کنید و دیگر از روش های مخفی سازی برنامه و فایل ها از صفحه اصلی بی نیاز می شوید؛ چون با این روش هیچ ردی از برنامه های نصبی در منو یا home screenn باقی نمی ماند.

مخفی کردن پوشه و فایل ها با ماشین حساب اندروید مخفی کردن پوشه و فایل ها با ماشین حساب اندروید

فضایی که پشت ماشین حساب مخفی شده است به شکل زیر است. گزینه Hide Files، Unhide Files یا هر مورد مشابه دیگر را که ممکن است در این صفحه ببینید انتخاب کنید.

مخفی کردن پوشه و فایل ها با ماشین حساب اندروید

حال می توانید هر فایلی را برای مخفی شدن انتخاب کنید. برای این که فایل ها از حالت مخفی خارج شوند وارد منو اصلی شوید و این بار Unhide Files را انتخاب کنید؛ سپس  هر یک از فایل هایی که باید ظاهر شوند را از لیست موجود انتخاب کنید.

مخفی کردن پوشه و فایل ها با ماشین حساب اندروید

تجربه و پیشنهادات شما ؟

تجربه استفاده از برنامه های دیگری برای مخفی سازی فایل های اندروید به شیوه خلاقانه مشابه با برنامه Smart Hide Calculator را دارید؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالعه بیشتر