پاورپوینت تحقیق ایدز و اعتیاد

پاورپوینت تحقیق ایدز و اعتیاد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحقیق ایدز و اعتیاد

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت تحقیق ایدز و اعتیاد و در قالب pdf و در ۴۷  صفحه با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب:

-تاریخچه ظهور بیماری ایدز
– ویروس ایدز
– عالیم بیماری ایدز
– راههای انتقال

تاریخچه ایدز:

در ۱۹۸۱ ،۸ مورد وخیم ابتال به بیماری سارکوم کاپوسی(Sarcoma s’Kaposi) که نوعی سرطان بدخیم عروقی است، در میان مردان همجنسگرای نیویورک گزارش شد. این نوع سرطان نادر است و معموال ً سالمندان را گرفتار میکند.

همزمان با این رویداد، شمار مبتالیان بهنوعی عفونت نادر ریوی نیز در نیویورک و کالیفرنیا افزایش یافت. مسئوالن بهداشت و درمان امریکا در آن زمان علت شیوع ناگهانی این دو بیماری را نمیدانستند؛ اما امروزه این دو واقعه پزشکی مصادف با تولد بیماری ایدز در زندگی بشری در نظر گرفته میشود. طی یک سال، این بیماری ناشناخته گسترش یافت و، در ۱۹۸۲ ،Syndrome Deficiency Immune Acquired :AIDS به معنی سندروم نقص ایمنی اکتسابی نام گرفت. رفتهرفته، این بیماری نه فقط همجنسگرایان، بلکه گروههای مختلفی از مردم را مبتال کرد. بیماران هموفیلی و معتادان گروههای بعدی بودند.

 

پاورپوینت تحقیق ایدز و اعتیاد

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر