دانلود نمونه قرارداد های کاری

دانلود نمونه قرارداد های کاری
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نمونه قرارداد های کاری

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت دانلود نمونه قرارداد های کاری که شامل ۲۴ قرارداد در قالب word و قابل ویرایش و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن یکی از قراردادها  را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

قرارداد تولید قطعه

این قرارداد بین شرکت ……………….. به نشانی : …………………………………………و شماره تلفن ……………… به نمایندگی آقایان ……………………. به سمت رئیس هیئت مدیره  و …………………………. به سمت ……………. که در این قرارداد اختصاراً تولید کننده  نامیده میشود از یک طرف و آقای …………….به نشانی : ……………………و شماره تلفن ………………..که اختصاراً در این قرارداد خریدار نامیده میشود از طرف دیگر با  شرائط ذیل منعقد می گردد .

ماده ۱ : موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از تولید تعداد ۰۰۰/۱۲۰ عدد سطل پلاستیکی به ابعاد ———برابر نقشه ارائه شده توسط خریدار از جنس پلی اتیلن گرید ۵۲۱۶ .

 

ماده ۲ : مدت قرارداد

مدت قرارداد تاریخ پرداخت پیش پرداخت به مدت یکسال شمسی تعیین میگردد .

ماده ۳ : مبلغ قرارداد

قیمت تولید  هر عدد از قطعه موضوع قرارداد به مبلغ ۴۲۰۰۰ ریال ( چهل و دوهزار ریال ) که مبلغ کل قرارداد ۰۰۰/۰۰۰/۰۴۰ /۵ریال ( پنج میلیاردو چهل میلیون ریال ) میباشد که به شرح ذیل به تولید کننده پرداخت خواهد شد .

تبصره ۱- کلیه کسورات قانونی و قراردادی به عهده تولید کننده میباشد .

۱-۳- ۱۰% مبلغ کل قرارداد که ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۴ ریال میباشد به عنوان پیش پرداخت جهت تامین بخشی از هزینه های ساخت قالب و تهیه مواد اولیه به تولید کننده پرداخت خواهد شد و تولید کننده چکی تضمینی به مبلغ پیش پرداخت دریافتی به فروشنده تسلیم خواهد نمود .

۲-۳- مابقی مبلغ قرارداد با توجه به ارزش قطعات تحویل شده هر محموله , با محاسبه و استهلاک سهم پیش پرداخت در ازاء صدور صورتحساب حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ تحویل کالا به تولید کننده پرداخت خواهد شد .

 

دانلود نمونه قرارداد های کاری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر