دانلود کتاب آموزش تعمیر خودروهای سواری

دانلود کتاب آموزش تعمیر خودروهای سواری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب آموزش تعمیر خودروهای سواری

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب آموزش تعمیر خودروهای سواری در قالب pdf و در ۲۲ صفحه با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

از هزینه ی تعمیرات خودروی سواری خود گله دارید ؟ آیا علاقه دارید که خودتان تعمیرات را انجام دهید و هزینه های بالای تعمیرات خودرو را در جیب خود نگه دارید ! ما برای شما امروز دانلود کتاب آموزش تعمیر خودرو را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید با کمی دقت و استفاده از تصاویر موجود در کتاب ، خودروی خود را تعمیر کنید و یا اطلاعات بسیار ارزشمندی از تعمیر خودروی خود به دست آورید .

در کتاب آموزش تعمیر خودرو ، مبانی آموزش تعمیرات خودرو به صورت ساده و روان توضیح داده شده ، به شکلی که بدون نیاز به دانش فنی و مکانیکی نیز می توانید مشکلات خودروی خود را حل کنید . شما هم اکنون می توانید  کتاب آموزش تعمیر خودرو سواری را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

اتومبیل ، وسیله ای است که امروزه زندگی بدون آن غیرممکن شده است . اتومبیلها معمولاً دارای قسمتهای پیچیده ای می باشد که در قدیم بدین شکل نبوده است. در واقع صنعت اتومبیل سازی از زمانی آغاز شد که موتورهای احتراقی، طراحی و ساخته شد .

در ابتدا موتورهایی ساخته شد که به آنها موتورهای برونسوز می گفتند که در این موتورها سوخت در خارج از محفظه سیلندر می سوخت، با اختراع این موتورها صنایعی مثل کشتی سازی راه اندازی شد.

دانلود کتاب آموزش تعمیر خودروهای سواری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر