دانلود کتاب روابط جنسی و زناشویی

دانلود کتاب روابط جنسی و زناشویی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب روابط جنسی و زناشویی

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب روابط جنسی و زناشویی در قالب pdf و در ۱۱۹ صفحه با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

مهارت های روابط جنسی و زناشویی، بیشتر از ثروت و تحصیلات، تاثیر بسزایی در حفظ بنیان خانواده و دوام ارتباط زوجین داشته و امروز درصد قابل ملاحظه ای از طلاق ها در سالهای اولیه پس از ازدواج، به دلیل مشکلات جنسی و بعضا عدم آگاهی زوجین با مهارت های زناشویی است.

موضوعی که در ایران نه در مدارس و نه در دانشگاه و نه در رسانه ملی آنطور  که شایسته و بایسته این موضوع مهم است، آموزش های لازم ارائه نشده و دختران و پسران در دهه دوم و سوم زندگی خود، با پیش پا افتاده ترین موضوعات در مهارت های زناشویی و ارتباطات جنسی از منظر اخلاق، حقوق و علوم پزشکی آشنا نیستند و  این ناآگاهی در سبک زندگی، ضربات سختی به اقتصاد ملی و صنعت سلامت کشور وارد میکند.

کتاب هایی که در این گفتار ارائه شده است، شما را با ۳۰ کتاب خوب در حوزه ارتقا اطلاعات و دانش عمومی درباره مهارت  های زناشویی و ارتباط جنسی زوجین آشنا میکند.

 

مطالعه بیشتر