دانلود جزوه ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی

دانلود جزوه ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی و ترجمه رضوانی و شمس در قالب pdf  و در ۴۹ صفحه با کیفیت خوب بصورت دستنویس آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

توضیحات :

کتاب ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی برروی الگوریتم ها و برنامه های کاربردی تاکید کرده است. مجموعه تمرینات عالی این کتاب به دانش آموزان اجازه میدهد تا به مهارت کامل آنها در عمل دست یابند این کتاب به ویژگی های متعدد برنامه های کاربردی علوم کامپیوتر می پردازد و دانش آموزان را برای مطالعه پیشرفته آماده می سازد.

ریاضیات گسسته یکی از دروس پایه ای مهندسی کامپیوتر می باشد که رفرنس اصلی آن ریاضیات گسسته و ترکیبیاتی گریمالدی می باشد که در اکثر دانشگاه های کشورمان از آن تدریس می شود. کتاب ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی برروی الگوریتم ها و برنامه های کاربردی تاکید کرده است. مجموعه تمرینات عالی این کتاب به دانش آموزان اجازه میدهد تا به مهارت کامل آنها در عمل دست یابند این کتاب به ویژگی های متعدد برنامه های کاربردی علوم کامپیوتر می پردازد و دانش آموزان را برای مطالعه پیشرفته آماده می سازد. در ادامه سر فصل های خلاصه جزوه ریاضیات گسسته گریمالدی عنوان شده است که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

فهرست مطالب :

  • اصول اساسی شمارش
  • مبانی منطق
  • نظریه مجموعه ها
  • روابط و توابع
  • نظریه گراف و درخت ها
  • توابع مولد و بازگشتی

دانلود جزوه ریاضیات گسسته و ترکیباتی گریمالدی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر