پاورپوینت آموزش ماساژ کودکان

پاورپوینت آموزش ماساژ کودکان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت آموزش ماساژ کودکان

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت آموزش ماساژ کودکان در ۳۷ اسلاید و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرحی مختصر پیرامون پاورپوینت:

ماساژ کودک از دیرباز جز فرهنگ آسیایی ها ، اروپایی ها و امریکای لاتین بوده است و همانطور که پزشکان بیان می کنند ماساژ برای رشد و شادابی کودک لازم است چرا که این بخش از مراقبت از او محرک سیستم ایمنی بدن و برای هضم چرخش خون مفید است و ارتباط شما با کودکان را بهتر میکند.ماساژ کودک

بهترین ساعت روز برای ماساژ کودک ؛ زمانی را انتخاب کنید که برای شما و کودکتان مناسب است

کودک را روزانه ماساژ دهید ،فقط به خاطر داشته باشید اگر استرس و عجله داشته باشید نا آرامیتان به کودک منتقل می شود. در بسیاری از فرهنگها ماساژ کودک صبحها و یا قبل از حمام رفتن مرسوم است .واقعا ماساژ کودک زمان خاصی ندارد هر زمانی که خانواده و کودک آمادگی داشته باشند بهترین زمان است ، فراموش نکنید که باید از ماساژ کودک بعد از غذا خوردن و زمانی که ناراحت و اخمو است خودداری کنید.

بهترین روغن برای ماساژ کودک

از روغن نارگیل یا زیتون برای ماساژ استفاده کنید ،کودک را با دست و با روغن های گیاهی مثل روغن زیتون یا روغن آفتابگردان چرب کنید .این روغن ها حاوی ویتامین و اسیدهای چرب هستند و برای پوست مفید است .
در هندوستان روغن نارگیل را برای ماساژ کودک استفاده می کنند این روغن را ابتدا روی پوست بریزیدو درجهت رویش مو ماساژ دهید تا از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری شود البته قبل از استفاده از روغنها آن را روی بازو کودک تست کنید اگر به آن حساسیت نداشته کل بدن کودک را چرب کنید ، به یاد داشته باشید که از روغن گردو و فندق استفاده نکنید چون محرک آلرژی است.

پاورپوینت آموزش ماساژ کودکان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر