پاورپوینت تحقیق پیشگیری از سرطان

پاورپوینت تحقیق پیشگیری از سرطان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحقیق پیشگیری از سرطان

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت تحقیق پیشگیری از سرطان در ۵۳ اسلاید و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرحی مختصر پیرامون پاورپوینت:

به زبان ساده , سرطان نوعی بیماری است که در آن سلول های طبیعی در اثر تغییرات ژنتیکی , تبدیل به سلول های غیر طبیعی می شوند . گاهی این تغییرات ژنتیکی ارثی اند ولی غالبًا در اثر عوامل محیطی ایجاد می شوند , مثل قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سرطان زا , پرتو ها و یا انواع خاصی از ویروس ها و باکتری ها
• جالب است که بدانیم بیش از هشتاد درصد سرطان های بدخیم برگرفته از (life-style) سبک زندگی می باشد . که این به معنای اجتناب پذیری بشریت از این بیماری است.
• عاملی که سرطان را بسیار کشنده می کند , قدرت گسترش آن از یک نقطهء بدن به سایر نقاط است .
اگر تومور ها در یک مکان باقی بمانند , تقریبًا تمام سرطان ها شاید (بجز برخی از سرطان های مغزی )تا حدودی قابل درمان هستند .

سَرَطان نامی است که به مجموعهٔ بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشدهٔ سلول‌ها پدید می‌آیند.سلول‌های سرطانی از سازوکارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند.

 

پاورپوینت تحقیق پیشگیری از سرطان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر