پاورپوینت تحقیق رشد جنسی

پاورپوینت تحقیق رشد جنسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحقیق رشد جنسی

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت تحقیق رشد جنسی در ۳۴ اسلاید و با کیفیت خوب آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر پاورپوینت:

-به طور کلی امروزه واژه ی جنس اشاره دارد به دختر و پسر بودن یا مذکر یا مؤنث بودن و واژه ی جنسیت به نقش های جنسی و تعاریف فرهنگی از نرینگی و مادینگی اشاره دارد.
– اصطلاح جنسیت اولین بار توسط روان شناس john money به کار گرفته شد.
– لازم به ذکر است که برای استفاده از این اصطلاح ها هیچ گونه قراردادی وجود ندارد.

بلوغ که تابعی از سن بلوغ است مرحله‌ای از رشد انسان می‌باشد که باعث‌گذار از کودکی و رسیدن به بزرگسالی می‌شود. فردی که دوران بلوغ را پشت سر گذاشته باشد بالغ نامیده می‌شود و از نظر جنسی، توانایی تولید مثل دارد. بلوغ بیشتر اشاره به تغییرات جسمانی در بدن مرد و زن دارد. این دگرگونی با نام بلوغ جسمانی شناخته می‌شود. علاوه بر آن بلوغ روانی نیز اشاره به رشد روانی و شخصیتی فرد دارد. بلوغ جسمانی معمولاً در دوران نوجوانی اتفاق می‌افتد. بلوغ روانی دیرتر و پس از بلوغ جسمانی روی می‌دهد. بلوغ اجتماعی مرحله تکاملی بلوغ انسان است که موجب تعیین شخصیت اجتماعی فرد می‌شود.

به عبارت دیگر بلوغ جنسی مرحله‌ای از نمو بدن است که در آن تمام صفات جنسی فرعی (تناسلی، بدنی، روحی) رشد کامل نموده وپسر یا دختر از این به بعد مرد و زن (از نظر خواص جنسی) نامیده می‌شوند.

 

پاورپوینت تحقیق رشد جنسی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر