پاورپوینت تحقیق سیستم گوارشی

پاورپوینت تحقیق سیستم گوارشی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحقیق سیستم گوارشی

دانشجویان گرامی در این بخش ، پاورپوینت تحقیق سیستم گوارشی در ۲۹ اسلاید در قالب فایل PDF  تهیه و تدوین گردیده است.در زیر شرح مختصری ار متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

Image result for ‫پاورپوینت تحقیق سیستم گوارشی‬‎

شرح مختصری از پاورپوینت تحقیق سیستم گوارشی

 کار کرد روده کوچک

گوارش غذاها را کامل می کند، فراورده های گوارشی را برای ورود به خون و لنف جذب می کند.هورمونهایی به خون می ریزد که ترشحات لوزالمعده ، صفرا و معده را تنظیم می کند. مقدار مایعات و املاحی را که از بدن دفع می شوند در کنترل دارد.

سیستم گوارشی

مواد غذایی را به ذراتی می شکند که توسط سیستم گردش خون به تمام سلول های بدن قابل انتقال باشند مواد غذایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند به صورت مواد دفعی جامد از بدن دفع می شوند.

زبان

۳/۲بخش جلوی زبان جسم زبان و ۳/۱ عقبی آن ریشه زبان سطح پشتی زبان جوانه های چشایی در مورد “مزه کلسیم” که به تازگی به عنوان “مزه ششم” شناخته شده است. باید گفت دو ژن به درک آن وابسته است. اما فراموش نکنید که عواملی نظیر داروها، جنسیت، دخانیات و برخی هورمون ها نیز بر این موضوع اثر دارند.

دندان:

ساختار بافتی دندانهای شیری (۲۰ عدد)و دندانهای دایمی (۳۲ عدد) مشابهاست. هر دندان شامل تاج است که بیرون از لثه قرار دارد و یک تا سه ریشه دارد. سطح تاج دندان را ماده ای به نام مینا می پوشاند که سخت ترین ماده بدن است و بیش از ۹۶ درصد آن را املاح اهکی و بقیه را یک پروتئین مخصوص تشکیل می دهد

پاورپوینت تحقیق سیستم گوارشی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر