پاورپوینت خزندگان و دایناسورها

پاورپوینت خزندگان و دایناسورها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

پاورپوینت خزندگان و دایناسورها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت خزندگان و دایناسورها در قالب pdf و در ۴۵ اسلاید با کیفیت خوب آماده دانلود و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Image result for ‫خزندگان و دایناسورها‬‎

شرح مختصری از متن پاورپوینت:

خزندگان قریب به ۳۲۰ الی ۳۱۰ میلیون سال پیش و در دوران کربونیفر به وجود آمده اند. احتماال نیا (جد) مشترک ان ها دو زیستی شبیه به خزندگان بوده است که رفته رفته به زندگی در خشکی روی آورده اند. در بین خزندگان گروه های منقرض شده ی بسیاری از جمله دایناسور ها ، پتوروسور ها و گروه های آبزی ای مانند ایستیوسور ها دیده می شود. خزندگان امروزی ، در سرتاسر کره ی زمین به جز قطب ها یافت می شوند.

– آمنیوت ها شامل پرندگان ، پستانداران و خزندگان هستند.

– در آمنیوت ها ، سلول تخم در بدن مادر ، به وجود میاید.

– خزندگان با برخی ویژگی ها از جمله خونسرد بودنشان از سایر گروه ها جدا می شوند.

– جنین از آمینیون – کوریون – کیسه زرده و آلانتوئیس پوشیده می شود. به همین دلیل خزندگان را جزء آمینیوتا میدانند.

– خزندگان دارای سوخت و ساز پایینی می باشند و گرمای درونی کمی تولید می کنند

– دایناسور ها گروهی از خزندگان ماقبل تاریخ هستند که در بازه زمانی حدود ۲۲۵ تا ۶۵ میلیون سال قبل فرمانروایان بی چون و چرای زمین بودند.

پاورپوینت خزندگان و دایناسورها 

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر