کتاب راهکارهای برقراری یک ارتباط موثر

کتاب راهکارهای برقراری یک ارتباط موثر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب راهکارهای برقراری یک ارتباط موثر

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب راهکارهای برقراری یک ارتباط موثر نوشته دکتر اتان بکر و ترجمه آزاده کیانی در قالب PDF و در ۳۷ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

راهکارهای برقراری یک ارتباط موثر:

ارتباط مانندچسبی است که همه بشریت را به هم پیوند می دهد ارتباط همان چیزی است که باعث  می شودمیلیون ها موجود روی زمین بطور تصادفی باهم پیوند بخورند.
ماباهم رشدمیکنیم. شاهدملتها،کمپانی ها، تیم ها ، خانواده ها و زوجهایی بوده ایم که با استفاده از قابلیت ارتباطی شان رشد کرده اند.خلاف آنرانیز شاهد بوده ایم که قابلیت برقراری ارتباط شان ضعیف شده یا از بین رفته است.
خانواده ام بیش از۵۰ سال است که درحال تحقیق، مطالعه، تعلیم و آموزش افراد در سراسر دنیا بوده اندتا آنهارا قادر سازندآسان تر و موثرتر صحبت کنند. وظیفه و ماموریت ما در موسسه “بهبود سخنرانی”بهبودجهان از طریق ارتباط بهتر است.

خواه شما والد، همسر، تاجر، سیاستمدار یا هرتعریفی که از خود دارید باشید. اگرنیاز دارید با انسان دیگری ارتباط برقرار کنید باید توانایی برقراری ارتباط را داشته باشید. هرچه مهارتهای شما بیشتر باشد، این امر برای شما آسانتر خواهد شد.
در مقیاس جهانی ما با رهبران کشورها کار می کنیم تا به آنها کمک کنیم مهارت های ارتباطی خود را گسترش دهند. شاهد بوده ایم که رهبران کشورها باید دارای مهارت های بالایی ارتباط باشند تا بتوانند در برخورد با رهبران سایر کشورها تفسیرهای مختلف را درک کنند.

مطالعه بیشتر