پاورپوینت آموزش اضطراب امتحان

پاورپوینت آموزش اضطراب امتحان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت آموزش اضطراب امتحان

دانش پژوهان گرامی در این قسمت پاورپوینت آموزش اضطراب امتحان در قالب pdf و در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

پاورپوینت آموزش اضطراب امتحان:

همه ما پیش از امتحان یا وقایع مهم دیگر ،درجاتی از نگرانی یا تنش را تجربه می کنیم . در واقع مقادیر کم اضطراب ونگرانی ما را بر می انگیزد و به ما کمک می کند ولی نگرانی بیش از حد می تواند مشکل ایجاد کند مخصوصا اگر در جریان اماده سازی و انجام امتحان ها مزاحمت ایجاد کند. برای مقابله با اضطراب در این مواقع گامهایی وجود دارد که در این مقاله به ان پرداختهمیشود.

اولین گام این است که بین دو نوع اضطراب تمایز قائل شویم. اگر اضطراب شما نتیجه مستقیم عدم اماده سازی واکنش طبیعی و منطقی در نظربگیرید ولی اگرکاملا اماده اید ولی با این حال هنوز وحشت زده و یا حساس هستیدواکنش شما منطقی نیست.

– از تلنبار کردن مطالب امتحان اجتناب کنید. تسلط برکل مطالب یک نیمسال تحصیلی یک روز قبل از امتحان شیوه یادگیری غلطی است و به آسانی اضطراب ایجاد می کند چون وقت کافی برای این همه مطالب در اختیار ندارید.

– کل مطالب و اطلاعاتی را که درطول یک نیمسال تحصیلی به شما ارائه شده

ترکیب کنید و به منظور تسلط بر مفاهیم کلیدی و اساسی درس به کارگیرید.

 

پاورپوینت آموزش اضطراب امتحان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر