کتاب بچه ها از کجا می آیند

کتاب بچه ها از کجا می آیند
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب بچه ها از کجا می آیند

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی، در این قسمت کتاب بچه ها از کجا می آیند نوشته روبی هریس ترجمه نسیم عرب و کسری بختیاری در قالب pdf و در ۵۰ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫کتاب بچه ها از کجا می آیند‬‎

شرح مختصر:

ادبیات کودکان و نوجوانان، علاوه بر سرگرمی، نقش عمده ای هم در پاسخگویی به نیازها، سئوالات، کنجکاوی ها و رفع مشکلات کودکان و نوجوانان دارد، و بر این اساس، این نوع ادبیات، آموزشی – تربیتی هم می باشد.

کتاب های آموزشی – تربیتی کودکان و نوجوانان با پاسخگویی به نیازهای عاطفی، اجتماعی و ارضای حس کنجکاوی نونهالان، نه تنها به آموزش و تربیت، بلکه به رشد شخصیت آنان هم کمک کرده و به آنها امکان کسب شناخت لازم از خود، دنیای پیرامون و شناخت ارزشها را داده و در آنها امید و آرامش ایجاد می نماید. این کتابها همچنین با ایجاد امکان بحث، گفتگو، پرس و جو و تخلیه ی هیجانات، به حل مشکلات و رشد شخصیت کودکان و نوجوانان یاری می رسانند.اینگونه کتاب ها همینطور به درمان افراد مضطرب، وحشت زده و گوشه گیر کمک می کنند تا ویژگی های شخصیتی خود را بشناسند.

روبی هاریس، نویسنده این کتاب (بچه ها از کجا می آیند؟)، یک زن آمریکایی است که ابتدا کار خود را با شغل معلمی در یک مدرسه ابتدایی در نیویورک شروع کرد.

مطالعه بیشتر