کتاب محاسبات عددی نیکوکار

کتاب محاسبات عددی نیکوکار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب محاسبات عددی نیکوکار

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی در این قسمت کتاب محاسبات عددی نیکوکار عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دکتر محمد تقی درویشی دانشگاه رازی در قالب pdf و در ۳۴۵ صفحه با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫کتاب محاسبات عددی نیکوکار‬‎

شرح مختصر:

مبحث محاسبات عددی یکی از مهمترین درس های همه رشته های مهندسی و رشته های مربوطه مانند ریاضی ، فیزیک ، شیمی و مانند آن می باشد. یکی از مهمترین کتاب هایی که برای تدریس این مبحث در دانشگاه ها معرفی می شود کتاب محاسبات عددی دکتر مسعود نیکوکار استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر محمدتقی درویشی استاد دانشگاه رازی کرمانشاه می باشد.

محاسبات عددی یا آنالیز عددی به تنظیم، مطالعه، و اعمال شیوه‌های تقریبی محاسباتی برای حلّ آن دسته از مسائل ریاضیات پیوسته (در مقابل ریاضیات گسسته) می‌پردازد که با روش‌های تحلیلی و دقیق قابل حلّ نیستند.

این کتاب محاسبات عددی دکتر نیکوکار در ۸ فصل مختلف ارائه شده که در ادامه فهرست مطالب آن ارائه شده است. مولف این کتاب آقای مسعود نیکوکار و محمد تقی درویشی می باشند. همچنین همراه این کتاب، حل المسائل کتاب محاسبات عددی نیز برای سهولت کار شما دانشجویان عزیز ارائه شده است.

فهرست سرفصل های اصلی این کتا ب به شرح زیر می باشد:

خطاها

حل عددی معادلات f(x)=0

درون یابی و برون یابی

مشتق گیری و انتگرال گیری عددی

روشهای عددی حل معادلات دیفرانسیل معمولی

ماتریسها و حل دستگاههای معادلات خطی و غیرخطی

تعیین مقادیر ویژه ماتریسها

روش حداقل مربعات

 

مطالعه بیشتر