نمونه سوالات تکنیک پالس

نمونه سوالات تکنیک پالس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

نمونه سوالات تکنیک پالس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه سوالات تکنیک پالس در قالب pdf و در ۷۴ صفحه در ۳ فایل جدا با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. ۲ فایل اول شامل نمونه سوالات تشریحی کتاب تکنیکهای پالس و فایل سوم شامل حل سوالات کتاب میباشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

تکنیک پالس، یا مدارهای پالس (به انگلیسی: Pulse Circuits) عنوان یکی از کتاب‌ها و واحدهای درسی در دورهٔ کارشناسی مهندسی برق گرایش الکترونیک در دانشگاه‌های ایران بود. علت نامیده شدن این عنوان درسی به تکنیک پالس، بررسی خروجی مدارات با دریافت سیگنال پالس است.

موج پالسی ایده‌آل، موجی است که تنها دو مقدار صفر و یک عدد مثبت را می‌پذیرد. در موج ایده‌آل تغییر از صفر به عدد مثبت و برعکس، به طور ناگهانی انجام می‌شود.

تحولات صنعت الکترونیک باعث شده تا امروزه مطالب درسی تکنیک پالس به دروس الکترونیک و دیجیتال انتقال یابد. در دانشگاه‌های ایران این عنوان درسی تا سال ۱۳۹۲ تدریس می‌شد و از دروس مهم الکترونیک به شمار می‌رفت.

هدف این درس آشنایی مهندسین برق به خصوص دانشجویان گرایش‌های دیجیتال، الکترونیک و مخابرات با مدارهای مختلط و دیجیتال است.
مباحث اصلی درس شامل آشنایی با مدارهای فیلتر و مولتی ویبراتورها و همچنین طراحی آنها می‌شود. در ادامه با روند طراحی مدارهای مجتمع آشنا شده و مدارهای قفل‌شونده با فاز و مبدل‌های آنالوگ به دیجیتال معرفی می‌گردند.

نمونه سوالات تکنیک پالس

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر