اختلالات جنسی

اختلالات جنسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

اختلالات جنسی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل مقاله اختلالات جنسی درقالب pdf و در ۳۸۳ صفحه تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر پیرامون مقاله اختلالات جنسی:

طبق آمار ۶ نفر از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هر کشور با نوعی بیماری تحت عنوان اختلال (یا واژگونی )هویت جنسی (ترانس سکشوالیته) متولد می شوند. این افراد که از نظر ساختار بدنی کاملا سالم به نظر می رسند از نظرروحی و روانی خود را متعلق به جنس مخالف می دانند. لذا گاهی مردانی را می بینیم که شدیدا به رفتارهای زنانهمی پردازند و برعکس زنانی که به رفتارهای مردانه علاقه دارند.

متاسفانه در کشور ما بسیاری از افراد به گمان این کهTSهاافراد همجنس باز هستنددو گونه برخورد منفی(طرد یا سوء استفاده جنسی) با آنها دارند. این مسئله و دیگر مسائلی که در ۳ زمینه روانی، خانوادگی و اجتماعی فرارویاین دسته از بیماران قرار دارد در کشور ایران مورد توجه مسولان قرار گرفته و تصمیمها و اقدا مهای ارزشمندی برای رفع مشکلات این بخش از جامعه صورت گرفته است تا آن جا که بین TSهای منطقه معروف شده که ایران بهشتترانس سکشوال های منطقه خاورمیانه است.

ما در این پژوهش میخوانیم:

-تعریف انواع اختلالهای جنسی
– آمار ترانس سکشوالهای ایران
-مسائل و مشکلات فراروی ترانس سکشوالها
-اقدامات مثبت جمهوری اسلامی ایران

اختلالات جنسی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر