کتاب آموزش جنسی آقایان

کتاب آموزش جنسی آقایان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب آموزش جنسی آقایان

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

در این پست کتاب آموزش جنسی آقایان در قالب pdf و در ۳۸۳ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر کتاب آموزش جنسی آقایان

فکر می کنید چه قدر در مورد مسائل جنسی، اطلاعات دارید؟ آیا این اطلاعات کافی است؟ آیا اطلاعات شما در این زمینه از منبع و مرجعی مناسب و درست اخذ شده است؟ آیا در زمانی که به آموزش های جنسی نیاز داشتید، کسی شما را راهنمایی کرد؟

متاسفانه در جامعه ما جوابهای امیدوار کننده ای برای این سوالات نمی توان یافت، که این معضل ریشه در نحوه ی نگاه ما ایرانیان به آموزه های جنسی دارد. شاید علت ناکام ماندن بخش قابل توجهی از ازدواج های جوانان دیروز و امروز ما به نحوی متصل به معضلات جنسی و آموزش های ناصحیح جنسی و حتی در موارد زیادی، بی اطلاعی نسبت به این مسائل باشد.

نیست به قسمتی از سخنان دکتر مجد، روان‌پزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران را در مورد مباحث جنسی توجه کنیم :

« یک سوال مهم:‌ ما باید مسایل جنسی را از چه کسانی یاد بگیریم؟

از پدر و مادرمان؟ دوستانمان؟‌ مگر آنها چقدر در این زمینه تخصص دارند؟ مگر آنها اطلاعاتشان را در این زمینه از چه کسانی گرفته‌اند؟ آیا از کسانی به جز پدر و مادرشان و یا دوستانشان؟نه! من واقعا تاسف می‌خورم که ما متخصصان داریم در این مملکت زندگی‌ می‌کنیم،‌ آن‌وقت بسیاری از هموطنانمان نمی‌دانند که این خصوصی‌ترین و مهم‌ترین اطلاعات زندگی مادیشان را باید از کجا و چطور به دست بیاورند؟ تاسف می‌خورم که بسیاری از هموطنانمان نمی‌دانند رفتار جنسی بهنجار یعنی چه؟ و افتخار می‌کنم که آموزگار مسایل جنسی ام.‌

کتاب آموزش جنسی آقایان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر