مقاله اهمیت تدریس در آموزش ابتدایی

مقاله اهمیت تدریس در آموزش ابتدایی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

مقاله اهمیت تدریس در آموزش ابتدایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مقاله اهمیت تدریس در آموزش ابتدایی و در قالب  ورد و ذر ۳۴ صفحه قابل ویرایش با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر مقاله اهمیت تدریس در آموزش ابتدایی:

در بحث تدریس، عملکرد معلم به اندازه گفتار او اهمییت دارد. بیش از هر چیز، دانش آموزان شاهد و نظاره گر رفتار معلم هستند یکی از روشهایی که نشان می دهد معلمان به دانش آموزان اهمیت می دهند و به آنها علاقه مند هستند، گوش دادن به آنهاست.

تدریس هنری است که هر کسی ممکن است نتواند از چنین هنری بهره ای کافی داشته باشد.

اصول کلی آموزش از جمله: تدارکات پیش از یادگیری، ایجاد انگیزش و علاقه در یادگیرندگان، تهیه سرمشق یا نمونه ای از عملکرد نهایی، شرکت فعال یادگیرنده در یادگیری و …

ویژگی های رویکرد ارزش یابی در خدمت یادگیری به شرح زیر است:

۱- یادگیرنده محور است

۲- معلم را هدایت گر می خواهد

۳- مشارکت دانش آموز را می طلبد

۴- تکوینی است

۵- مستمر است.

در مورد اهمیت آموزش ابتدایی می توان گفت: آموزش ابتدایی به عنوان اولین مرحله آموزش همگانی مطرح است، البته آموزش پیش دبستانی به علت کمبود امکانات، همگانی نمی باشد.

اگر آموزش ابتدایی در سطح گسترده ای صورت بگیرد و اکثریت یا تمام کودکان واجب التعلیم ایرانی را تحت پوشش قرار بدهد، می تواند بی سوادی را در سطح کشور ریشه کن کند.

مقاله اهمیت تدریس در آموزش ابتدایی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر