پروژه کارآفرینی تولید مصالح ساختمانی

پروژه کارآفرینی تولید مصالح ساختمانی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,700 تومان

توضیحات فایل

پروژه کارآفرینی تولید مصالح ساختمانی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل پروژه کارآفرینی تولید مصالح ساختمانی درقالب ورد و در۲۲ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر پروژه کارآفرینی تولید مصالح ساختمانی:

بیانیه آرمان های کارآفرینی

پروژه:« تولید مصالح ساختمانی »

تولید مصالح ساختمانی از جمله مصالحی که در نمای ساختمان ها به کار می رود. مصالحی از قبیل پلاستیک فشرده یا سنگ نماهای زینتی که از نظر کیفیت ، راحتی کار و ارزانی قیمت برای مشتری با صرفه باشد.

ایده یابی

ایده ۱ :

تولید پلاستیک فشرده برای استفاده در نمای ساختمان که به آسانی نصب گردد و در برابر رطوبت مقاوم باشد ، وزن کمی داشته باشد و در طرح های متفاوت باشد و قیمت ارزانی داشته باشد.

برای دریافت سایر مطالب این فایل که بصورت ورد و قابل ویرایش نیز میباشد به قسمت زیر مراجعه نمایید.

ایده ۲ :

تولید سنگ نماهای زینتی که در طرح و رنگ های متفاوت باشد. این مصالح علاوه بر مقاومت در برابر حرارت و رطوبت عایق صوتی هم می باشد و موادی که در این مصالح به کار می رود باعث می شود که باکتری ها و جلبک ها در میان سنگ ها به وجود نیایند.

ایده ۳ :

تولید سنگ های مرمر و گرانیت که به صورت شیشه ای و نیم شیشه ای بوده و در برابر یخ زدگی مقاوم بوده و در رنگهای زیبا عرضه می شود.

پروژه کارآفرینی تولید مصالح ساختمانی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر