کارآموزی تابلو برق

کارآموزی تابلو برق
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,200 تومان

توضیحات فایل

کارآموزی تابلو برق

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل گزارش کارآموزی تابلو برق در قالب ورد مشتمل بر ۴۰ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین و با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

عنوان گزارش کارآموزی:آشنایی با نحوه‌ی تولید تابلو برق صنعتی

برق یکی از صنایعی است اگر نتوان گفت بیشترین بازار را در جهان به خود اختصاص داده است ولی با اطمینان کامل می‌توان یکی از صنایع مهم در جهان می‌باشد.

در حال حاضر بیشترین بازار کار را در  رشته‌های برق سیستم‌های قدرت به خود اختصاص داده‌اند که در این رشته‌ها یکی از مهم‌ترین مشاغلی که در کشورهای بزرگ دنیا وجود دارد صنعت تابلوسازی مدارهای فرمان و قدرت است که توانسته بازار خوبی را برای افراد ایجاد کند، زیرا تمامی کارخانه‌ها و اداره‌ها و مؤسسات و حتی ساختمان‌های بزرگ و کوچک به این صنعت نیازمندند.

امروزه در شهرهای بزرگ و کوچک کارگاها و شرکتهای زیادی مشغول به کار می‌باشند که توانسته‌اند افراد زیادی را از نظر شغلی تأمین کنند و این صنعت روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود تا جایی که سیستم‌های کنترل میکانیکی در تابلوهای برق کم کم از رده خارج می‌شوند و سیستم‌های هوشمند (PLC) توانسته بازار کار را در دست بگیرند و کشور ما نیز در حال توسعه در این زمینه‌ها می‌باشد ولی هنوز تمامی کارخانجات و شرکتها نتوانسته‌اند این سیستم جدید را بر روی دستگاه‌ها و وسایل خود پیاده کنند زیرا در کشور ما متخصصان زیادی در این زمینه وجود ندارند ولی چندین شرکت و کارگاه اقدام به تولید این نوع تابلوی سیستم هوشمند کرده‌اند و باید مسئولان توجه بیشتری را به این مورد داشته باشند.

فهرست مطالب کارآموزی تابلو برق

مقدمه…………………………………………………………………………………………. ۳

مراحل کلی ساخت تابلو………………………………………………………………… ۵

ملاحظات فنی پیرامون تولید محصول…………………………………………….. ۶

قطعات و المان‌هایی که برای ساخت تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرند……………………………………………………………………………………. ۸

فرآیند ساخت قطعات………………………………………………………………….. ۴۴

فرآیند مونتاژ قطعات………………………………………………………………….. ۴۹

مطالعه بیشتر