مقاله تاثیر امواج موبایل بر سلامت انسان

مقاله تاثیر امواج موبایل بر سلامت انسان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

مقاله تاثیر امواج موبایل بر سلامت انسان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مقاله تاثیر امواج موبایل بر سلامت انسان مربوط به رشته الکترونیک در قالب فایل PDF و در ۱۸ صفحه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Related image

شرح مختصر مقاله:

در این مقاله یک دهه پس از ظهور تلفن سیار در کشورهای غربی ، مخابرات ایران نیز در صدد استفاده از این سیستم بر امد. اما موضوع تلفن سیار در همان اواسط دهه ۵۰ خورشیدی فراموش شد ، چرا که بررسیهای مدیران مخابرات ان زمان نشان می داد بازار ایران کشش جذب ۴تا ۵ هزار مشترک را دارد .

اما طرح ۱۰۰۰ شماره ای که برای ان تدارک دیده بودند ناکام مانده بوده است. وزارت پست ، بار دیگر در سال ۶۷ دست به راه اندازی تلفن همراه زد. اما طرحی که برای این شبکه ارایه شد ، ۶ سال بعد و پس ازتجدید نظردر تابستان سال ۱۳۷۲ اغاز به کار کرد.

فاز نخست طرح با ظرفیت ۱۰ هزار شماره در تهران کلید خورد و کمتر از یکصد نفر از ساکنان پایتخت، چند دهه پس از انکه شهروندان کشورهای پیشرفته جهان با تلفن همراه اشنا شده بودند، توانستند بدون قید و بند سیم و پریز ، تلفنشان را در دست بگیرند و در حالیکه قدم میزنند یا رانندگی می کنند ، به مکالمه بپردازند. ظرف سالهای ۷۲ تا ۷۴ حدود یکصد متقاضی تلفن همراه وجود داشت که البته این رقم شامل مشترکان شهر کرمان و چند شهر بزرگ دیگر هم می شد.

مقاله تاثیر امواج موبایل بر سلامت انسان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر