کتاب معجزه شکر گذاری

کتاب معجزه شکر گذاری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کتاب معجزه شکر گذاری

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است

در این پست کتاب معجزه شکر گذاری نوشته «راندا برن» مترجم: وامق عسکری ویراستار: «غلامحسین سالمی»در در قالب pdf و در ۱۶۳ صفحه آماده دانلودشده است در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫کتاب معجزه شکرگزاری‬‎

شرح مختصر:

کتاب معجزه شکر گزاری این قانونی جھانی است قدرشناسی بھسان قانونی جھانی عمل میکند که تمامی زندگی شما را دربرمیگیرد. براساس قانون جذب، کخ تمام انرژی و نیروی موجود در جھان پیرامون ما را از شکل گیری اتمھا تا حرکت گیاھان، «. ھر چیزی، مشابه خود را جذب میکند » ، را دربردارد.

این بدان علت است که سلولھای ھر موجود زنده ای توسط قانون جاذبه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که این روند درباره ی اشیا نیز صادق است. در زندگی شما قانون برتفکر و احساساتتان حکومت میکند. چراکه آنھا نیز انرژی ھستند، پس ھرآنچه را که می اندیشید یا ھرچه را که احساس میکنید به سوی خود جذب میکنید.

در این کتاب، ٢٨ تمرین وجود دارد که به گونه ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که
چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامت، پول و شغل و روابط خود را بھبود بخشید و
کاری کنید تا کوچکترین خواسته ھا و بزرگترین آرزوھاتان به حقیقت بپیوندد. شما ھمچنین
خواھید آموخت که چگونه  مشکلات خود را حل کنید و ھرگونه موقعیت منفی را تغییر دھید.

کتاب معجزه شکر گذاری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر