مقاله آشنایی با انواع قطعات الکترونیکی

مقاله آشنایی با انواع قطعات الکترونیکی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,350 تومان

توضیحات فایل

مقاله آشنایی با انواع قطعات الکترونیکی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل مقاله آشنایی با انواع قطعات الکترونیکی در قالب PDF و با کیفیت بسیار عالی و همراه با تصاویر رنگی در ۳۸ صفحه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرح مختصر:

قطعات الکترونیکی، به قطعات فیزیکی تشکیل دهنده یک سیستم الکترونیکی اطلاق می‌گردد، که تحت تاثیر الکترون یا شاخه‌های مرتبط با آن قرار گرفته باشد. قطعات الکترونیکی معمولأ از دو یا چند پایانه الکترونیکی جدا از آنتن تشکیل می‌شود، که بوسیله لحیم‌کاری به یک فیبر مدار چاپی متصل شده است و در مجموع، یک مدار الکتریکی را تشکیل می‌دهد. (نمونه‌هایی از اینگونه مدارها: تقویت‌کننده الکترونیکی، گیرنده رادیو یا نوسان‌سازمی‌باشند)

به صورت کلی قطعات الکترونیک به در دسته اصلی اکتیو (فعال) و پسیو (منفعل) تقسیم میشود . تفاوت های زیادی در کار ایین دو دسته از قطعات وجود دارد. در این مقاله قرار است تا به توضیح این دو نوع قطعات و تفاوت آن ها بپردازیم و سپس در ادامه به توضیح اینکه کدام قطعات الکترونیک از این دو نوع میباشند .

مقاله آشنایی با انواع قطعات الکترونیکی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر