پاورپوینت هرس و تربیت درختان میوه

پاورپوینت هرس و تربیت درختان میوه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت هرس و تربیت درختان میوه

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند ، در این قسمت فایل پاورپوینت هرس و تربیت درختان میوه در ۱۳ اسلاید را با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

شرح مختصر متن اسلاید:

درختان ، بویژه درختان میوه اگر در طبیعت و در شرایط محیطی مناسب بدون دخالت انسان رشد کنند بعد از چند سال ، یک حالت متراکم پر از شاخ و برگ به خود می گیرند و از نظر میزان کیفیت باروری نیز حالت نامطلوب پیدا می کنند .

در اینگونه درختان ، رشد شاخه های مزاحم و پر پیچ و خم در داخل تاج درخت صورت گرفته و بدلیل متراکم شدن و پر برگ شدن شاخه ها نفوذ نور داخل تاج درخت محدود گشته و بتدریج شاخه ها خشک شده و از بین می روند و باردهی درخت نیز محدود می گردد و میزان محصول و کیفیت آن پایین می آید .

علاوه بر این مسائل ، مشکل سال آوری و تناوب باردهی نیز بروز می کند بطوریکه درخت ، یک سال میوه های زیاد وریز وسال دیگر عدم باردهی ویا تولید ناچیز اتفاق می افتد .بنابراین ، لزوم اجرای صحیح عملیات هرس جهت ایجاد شکل و فرم مناسب و باردهی منظم و مطلوب ضروری می باشد .

هرس عبارت است از قطع کامل یا جزئی شاخه ، ریشه ، پوست ، برگ گل و میوه

به منظور تحت تأثیر قرار دادن و هدایت نحوه رشد و باروری گیاه . بطور کلی در اجرای هرس با رعایت نکات فنی و شناختن نحوه باردهی و اعضای بارده هر نوع درخت ، می توان هرس مناسبی انجام داد .

پاورپوینت هرس و تربیت درختان میوه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر