جزوه اجزا محدود دکتر صدر نژاد رشته عمران دانشگاه خواجه نصیر

جزوه اجزا محدود دکتر صدر نژاد رشته عمران دانشگاه خواجه نصیر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل

جزوه اجزا محدود دکتر صدر نژاد رشته عمران دانشگاه خواجه نصیر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه اجزا محدود دکتر صدر نژاد رشته عمران دانشگاه خواجه نصیر را بصورت تایپی در ۷ بخش با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر:

جزوه بسار خوبی از درس اجزاء محدود که مدرس آن جناب دکتر صدرنژاد از دانشگاه خواجه نصیر هستند و شامل سرفصل های زیر است:
تحلیل خرپاهای دو و سه بعدی قسمت ۱
تحلیل خرپاهای دو و سه بعدی قسمت ۲
تحلیل مسائل دو بعدی
تحلیل مسائل اجسام با تقارن محوری
تحلیل سازه ها به روش اجزا محدود قسمت ۱
تحلیل سازه ها به روش اجزا محدود قسمت ۲
تحلیل سازه های یک بعدی به روش اجزا محدو

روش اجزاء محدود:

روش اجزاء محدود یا روش المان محدود  که به اختصار (FEM) نامیده می‌شود، روشی است عددی برای حل تقریبی معادلات دیفرانسیل جزئی و نیز حل معادله‌های انتگرالی. اساس کار این روش حذف کامل معادلات دیفرانسیل یا ساده‌ سازی آن‌ها به معادلات دیفرانسیل معمولی، که با روش‌های عددی مانند اویلر حل می‌شوند، می‌باشد. در حل معادلات دیفرانسیل جزئی مسئله مهم این است که به معادله ساده‌ای که از نظر عددی پایداراست – به این معنا که خطا در داده‌های اولیه و در حین حل به حدی نباشد که به نتایج نامفهوم منتهی شود برسیم.

جزوه اجزا محدود دکتر صدر نژاد رشته عمران دانشگاه خواجه نصیر

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر