جزوه تاسیسات الکتریکی ساختمان

جزوه تاسیسات الکتریکی ساختمان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جزوه تاسیسات الکتریکی ساختمان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه تاسیسات الکتریکی ساختمان را بصورت تایپی در ۲۱صفحه رشته عمران با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

ساختمان های امروزی دیگر مانند سال های گذشته ساخته نمی شوند (البته متاسفانه در ایران همچنان روش به صورت سنتی است) بلکه استانداردهای جهانی باید در آنها جدی گرفته بشوند و از مهمترین این موارد می توان به تاسیسات الکتریکی ساختمان اشاره کرد که به دلیل اهمیت در حفاظت جان و خود ساختمان همواره مورد تاکید مراجعه زیر صلاح بوده است.

زمان خطا و تشخیص آن به شدت اهمیت دارد، اگر در یک موتور الکتریکی خطای اتصال کوتاه رخ دهد به مرور زمان (در چند دهم ثانیه) به دلیل میدان مغناطیسی خاص اتصال کوتاه، سیم پیچ های موتور به هم نزدیک شده و باعث سوختگی بیشتر سیم پیچ ها می شوند.در عمل شاید نیاز باشد چند کلاف عوض شود ولی با انتخاب اشتباه فیوز محافظ عملا باید کل موتور تعویض گردد.

جزوه تاسیسات الکتریکی ساختمان

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر