استعدادیابی ورزشی

استعدادیابی ورزشی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

استعدادیابی ورزشی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل تحقیق استعدادیابی ورزشی که در باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین تهیه شده است در ۷ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

استعدادیابی ورزشی:

استعدادیابی موضوعی است که در دنیای ورزش اهمیت ویژه ای دارد. شناسایی عوامل موفقیت راه را برای رسیدن به قله افتخار هموار می کند.

این که مشخص شود چه ویژگیهایی ورزشکاران معمولی را از ورزشکاران نخبه متمایز می سازد کاری بس دشوار است که موضوع پرداختن به استعدادیابی را دشوار ساخته است.

استعدادیابی ورزشی، از نظر دانشمندان علوم ورزشی، راهی منطقی، کوتاه و مقرون به صرفه برای حضور موفقیت آمیز ورزشکاران درصحنه های بین المللی است.

این فرآ یند نیازمند شناسا یی و انتخاب افراد با استعدادی است که شرایط الزم جسمانی، مهارتی و رفتاری برای موفقیت در ورزش خاص را داشته باشند.

تا آ نجایی که به ورزشکاران نخبه مربوط می شود، کار و زمان مربی باید برای کسانی صرف شود که دارای تواناییهای با لقوه باشند.

در غیر این صورت، استعداد، زمان و انرژی مربی تلف شده یا بهترین شکل آن

این است که ورزشکار متوسطی بوجود خواهد آمد.

بنابراین هدف اصلی استعدادیابی، شناسایی و انتخاب ورزشکارانی است که

بیشترین توانایی را برای رشته ورزشی خاص دارند.

لازم به یادآوری است که در استعدادیابی ورزشی یا هرگونه استعدادیابی ای

متخصصان در تلاشندتا زمینه های رشد و شکوفایی را بیابند ولی قطعا عوامل

بسیاری در آینده ورزشی فرد تاثیر میگذارند که ممکن است تسهیل کننده یا

محدود کننده دستیابی او به اوج قهرمانی باشند.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر