کتاب خانواده و مسائل زناشویی

کتاب خانواده و مسائل زناشویی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل

کتاب خانواده و مسائل زناشویی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل کتاب خانواده و مسائل زناشویی در ۹۳ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از کتاب خانواده و مسائل زناشویی

قبل از این که کتاب خانواده و مسائل زناشویی را بخوانید آیا با روش های پیشگیری صحیح آشنایی دارید؟

چگونه مادر در دوران  بارداری آرامش خود را حفظ کند؟ چه غذاهایی برای زنان باردار مناسب است؟

چگونه کودک سالمی به دنیا آوریم؟ راه های ازدواج موفق چیست؟ ارضا و ارگاسم چیست؟

حاملی خارج از رحم چیست؟ ۵ اشتباه جنسی مردان چیست؟ …
اگه این سوالات و مسایل ذهن شما هم درگیر خودش کرده و علاقمند هستید دراین باره بیشتر بدونید خوندن  کتاب خانواده و مسائل زناشویی رو بهتون پیشنهاد می کنم …

هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که مشکلات زناشویی روی خود فرد هم تاثیر می‌گذارد، اما مهم این است که بفهمیم کی و چگونه باید در مورد آنها تصمیم بگیریم. بدون مراجعه به مشاور خانواده هم می‌توان مشکلات زناشویی را حل کرد. البته، مردم باید بدانند که اگر نخواهند برای حل مشکلات شان به مشاور خانواده مراجعه کنند، برطرف کردن آن مشکل زمان زیادتری خواهد برد. در هر حال چه بخواهید زندگی تان را ادامه دهید یا نه، شمائید که باید تصمیم بگیرید، شما مسئول هستید. بنشینید و در مورد ازدواج تان صحبت کنید، عشقی که به همدیگر دارید و آینده ای که می‌خواهید با همدیگر پیش رو داشته باشید. اگر برای زندگی زناشویی تان آینده روشنی می‌بینید، پس در مسیر درستی قرار گرفته اید و می‌توانید به کمک یکدیگر مشکلات تان را حل کنید. در مورد نیازهایتان صحبت کنید. مشکل هر کدام از شما چیست؟ هر فردی مشکلات را از زاویه دید خودش نگاه می‌کند.

مطالعه بیشتر