ریکاوری ورزشی

ریکاوری ورزشی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل

ریکاوری ورزشی

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل پاورپوینت ریکاوری ورزشی را در ۴۴ اسلاید زیبا آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Gerelateerde afbeelding

قستمهایی از متن اسلاید پاورپوینت ریکاوری ورزشی:

بیشتر ورزشکاران به ویژه ورزشکاران زبده، در یک روز دوبار یا بیشتر در تمرین های سخت شرکت میکنند . در این شرایط ممکن است بر ورزشکار فشار فیزیولوژیک و روان شناختی بیش از اندازه وارد شود.

برای غلبه بر این استرس (فشار)، ورزشکاران باید تعادل مناسبی را بین تمرین، زندگی اجتماعی و بازگشت به حالت اولیه برقرار کنند. پس از تمرین ورزشکاران خسته هستند و خستگی زیاد، عواقب زیادی مانند کاهش میزان بازگشت به حالت اولیه ، هماهنگی ضعیف و کاهش سرعت و توان انقباض های عضلانی را به همراه دارد. معمولا خستگی روانی شدید به ویژه پس از مسابقه که به زمان طولانی تری برای بازگشت به حالت اولیه نیاز دارد، خستگی فیزیولوژیک عادی را شدت می بخشد.

فواید ریکاوری چیست؟

هنگام فعالیت ورزشی هم ذخایر انرژی بدن کاهش پیدا می کند، هم دچار آسیب و تخریب هایی در بافت عضالت می شود، در جریان ریکاوری ذخایر انرژی بازسازی می شود، بافت های آسیب دیده ترمیم و رشد عضله نیز انجام می شود.

عوامل تأثیر گذار در بازگشت به حالت اولیه (ریکاوری):

بازگشت به حالت اولیه یا بازسازی ، فرآیندی چند بعدی است که به عامل های درونی و بیرونی بستگی دارد.

ریکاوری ورزشی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر