کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر

کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل

کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر گروه تحصیلی کامپیوتر زمینه خدمات شاخه آموزش فنی حرفه ای را در ۱۴۸ صفحه تایپی با کیفیت عالی نوشته محمد رضا موحدی صفت و محمد رضا یمقانی در فایل زیر موجود و آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

ما امروزه در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و بر اساس بیانه ی یونسکو،داشتن سواد رایانه ای یعنی مهارت های لازم در کار با رایانه به عنوان یکی از ملاک های سواد افراد جامعه تلقی می شود.
با توجه به سرعت بسیار زیاد تغییر و تحول در امور مربوط به رایانه در کتاب مبانی رایانه سعی شده شما را بیشتر با اجزای رایانه و چگونگی عملکرد اجزا، آشنا سازد.

کاربرد رایانه در دانش پزشکی تحت عنوان یکی از حوزه های اصلی علم مهندسی پزشکی با هدف اصلی پردازش و تحلیل اطلاعات پزشکی و ارتباطات بین این اطلاعات و بیماران است. بطور کلی ارتباط رایانه با علم سلامت و پزشکی را می توان در شش سطح تقسیم بندی نمود:

۱- ثبت اطلاعات و ارتباطات مربوط به آن: دریافت و نمایش علائم بیولوژیکی و

حیاتی روی نمایشگر، ارتباط بین  پایانه های یک شبکه ی رایانه در بیمارستان و

انتقال آن از مثلا  آزمایشگاه به بخش و یا فرستادن پیام های الکترونیکی بین

بخش ها و مراکز مختلف بیمارستان و غیره.

…..

کتاب مبانی رایانه رشته کامپیوتر

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر