فیزیولوژی انسان دکتر گایینی پیش زمینه دکترا

فیزیولوژی انسان دکتر گایینی پیش زمینه دکترا
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
1,500 تومان

توضیحات فایل

فیزیولوژی انسان دکتر گایینی پیش زمینه دکترا

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل فیزیولوژی انسان دکتر گایینی همراه با نمونه سوال در ۳۶ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

فیزیو لوژی انسان دکتر گائینی

هموستاز: هموستاز اساس فیزیولوژی انسان است. هموستاز به مجموعه فرا یندها یا فعل و انفعالاتی که در بدن رخ میدهد گفته می شود که سرانجام آن یک حالت پایدار فیزیولوژیکی است که در این حالت پایدار اصل بر عالیترین هماهنگی عملکردی بین عملکردهای گوناگون بدن انسان یا عملکردهای گوناگون دستگاههای اندامی بدن انسان است. نکته بسیار مهم: هموستاز وضعیتی است ناپایدار . هموستاز شرایطی است ناپایدار بدین معنی که هموستاز فیزیولوژیک دست کم تحت تأثیر دو دسته عامل است: external factors بیرونی عوامل- ۱ internal factors درونی عوامل- ۲ نکته مهم : عوامل بیرونی و درونی در تعامل با یکدیگرند. مثال :هوای بیرون سرد می شود)external) گرما در بدن تولید می شود)internal) برعکس گرما در بدن تولید میشود )internal ) دما به بیرون فرستاده می شود یا به عبارت دیگر پذیرش گرمای درون بدن)external.) نتیجه :هموستاز نتیجهی دادو ستدهای درونی و بیرونی است.

فیزیولوژی انسان دکتر گایینی پیش زمینه دکترا

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر