جزوه ی خلاصه ی درس دینامیک (مکانیک)

جزوه ی خلاصه ی درس دینامیک (مکانیک)
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جزوه ی خلاصه ی درس دینامیک (مکانیک)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه ی خلاصه ی درس دینامیک (مکانیک)  بر اساس کتاب دینامیک مریام در قالب PDF در ۴۱ صفحه و بصورت تایپی و با کیفیت بسیار عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

درس دینامیک (رشتۀ مکانیک) از جمله درسهای سخت بـرای دان شـجویان رشـته ی مکانیک به شمار میرود و چهار واحدی بودنِ این درس نیز، نشـان دهنـده ی همـین موضوع است.

کتابهای مرجع، با همه ارزش و اعتباری که دارند، به دلیل حجمِ زیـاد و مسـائل تحلیلی و وقت گیر، و روان نبودنِ ترجمه آنها، شاید برای تدریس در زمـان کوتـاه «یک ترم» چندان مناسب نباشند و بـه همـین دلایـل، اکثـر اسـتادان نیـز، تـرجیح میدهند که به جای تدریس از روی کتاب، خودشان جزوه بگویند.

مشکلی که در اینجا پیش میآید، این اسـت کـه دانشـجویان مجبورنـد تمـام وقـت کلاس را بـه نوشـتن جـزوه مشـغول باشـند ؛ در نتیجـه در کـلاس، چیـزی متوجـه نمیشوند. بعداً نیز که میخواهند جزوه را بخوانند، به خاطر بدخطی و … بـا مشـکل مواجه میشوند.

بهترین راه حل برای این مسائل، آن است که استادان و دانشجویانِ با انگیزه و توانـا، همت کنند و به صورت گروهی و با همکاری هم، نسبت به نوشتن جزوههایی با زبان ساده و مطالب مهم و پرکاربرد، اقدام نمایند.

در نوشتن این جزوه، تلاش شده اسـت کـه مطالـب تـا حـدامکـان ، دقیـق و بـدون غلط (تایپی و علمی) باشد؛ اما به هر حـال خواننـدگان بزرگـوار، اگـر اشـکالی در آن نیافتند، امیدوارم بر بنده ببخشایند و همهی ما بتوانیم در راه پیشرفت دانش و کمک به بهبود تعلیم و تعلّم، گام برداریم.

جزوه ی خلاصه ی درس دینامیک (مکانیک)

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر