لغات تخصصی بیومکانیک ورزشی

لغات تخصصی بیومکانیک ورزشی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل

لغات تخصصی بیومکانیک ورزشی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل لغات و اصطلاحات بیومکانیک ورزشی در قالب فایل PDF در ۵۳ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر پیرامون بیومکانیک ورزشی

بیومکانیک ورزش، به طور عمومی مطالعه و آنالیز کمی ورزشکاران حرفه‌ای و فعالیت ‌های ورزشی است. به طور ساده می‌توان از آن به عنوان فیزیک ورزش‌ها یاد کرد. در این زیر شاخه بیومکانیک، قوانین مکانیک اعمال می‌شوند تا بوسیله مدل سازی ریاضی، شبیه سازی کامپیوتری و اندازه گیری، درک بیشتری از اجرای ورزشی حاصل شود. بیومکانیک، مطالعه ساختار و عملکرد سیستم‌های زیستی با استفاده از متودهای “مکانیک” است.

– که شاخه‌ای از فیزیک است که شامل آنالیز عمل نیرو هاست. در بخش “مکانیک”، دو زیر شاخه وجود دارد. استاتیک، که مطالعه سیستم هائی است که در یک حالت حرکت پایا هستند، خواسته در حال استراحت (بدون حرکت) یا حرکت با سرعت ثابت; و دینامیک، که مطالعه سیستم‌های در حال حرکت در حالی که شتاب وجود دارد، که ممکن است شامل کینماتیک (مطالعه پیکرهای متحرک با در نظر گرفتن زمان، جابجائی، سرعت برداری، و سرعت حرکت خواسته به صورت یک خط صاف یا در مسیری چرخشی باشد) و کینتیکس (مطالعه نیروهای مرتبط با حرکت، شامل نیروهای باعث حرکت و نیروهای ناشی از حرکت می‌شود)

لغات تخصصی بیومکانیک ورزشی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر