پاورپوینت مفاهیم پایه در اهرم ها

پاورپوینت مفاهیم پایه در اهرم ها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت مفاهیم پایه در اهرم ها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل پاورپوینت مفاهیم پایه در اهرم ها در ۱۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫پاورپوینت مفاهیم پایه در اهرم ها‬‎

شرح مختصر:

اهرم ها برای دو عامل مهم استفاده میشوند:

۱- افزایش قدرت

طول بازوی کارگر بیشتر است

۲- افزایش سرعت

طول بازوی مقاوم بیشتر است

اهرم نوع اول

تکیه گاه بین نیروی محرک و نیروی مقاوم

مانند: الاکلنگ، اره، قیچی، دستگاه پرس پا، بلند کردن سنگ، حفظ تعادل سر روی مفصل اطلس پس سری، عضله سه سر بازو در اکستنشن بازو دست بالای سر بلند شدن روی پنجه پا وقتی بدن به جلو متمایل باشد

اهرُم ابزاری‌ است تشکیل شده از یک میله یا تیر که حول محوری می‌گردد. یکی از ۶ نوع ماشین ساده است.

مثال ساده‌ای برای اهرم‌ها انبردست ، الکلنگ، فرغون و میخ کش می‌باشد. برای مثال میخ کش یک اهرم نوع اول است. که تکیه‌گاه بین جسم (نیروی مقاوم)، نیرو (نیروی محرک ) قرار دارد . اهرم‌ها سه نوع دارند اهرم نوع اول که تکیه‌گاه بین نیروی مقاوم و نیروی محرک قرار دارد. نوع دوم که نیروی مقاوم (جسم) بین تکیه‌گاه و نیروی محرک (نیرو) قرار گرفته‌ است. نوع سوم نیروی محرک (نیرو) بین تکیه‌گاه و نیروی مقاوم (جسم) قرار دارد

ساختار اهرم‌ها

اهرم از سه بخش بازوی محرک، بازوی مقاوم و تکیه‌گاه تشکیل شده‌ است. نیروی محرک بر بازوی محرک وارد می‌شود و نیروی مقاوم که معمولاً وزنه است، بر بازوی مقاوم وارد می‌شود. اهرم‌ها بسته به محل تکیه‌گاه به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند.

پاورپوینت مفاهیم پایه در اهرم ها

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر