تحقیق رشته حقوق با موضوع مصاحبه و بازجویی در تعقیب و مراقبت

تحقیق رشته حقوق با موضوع مصاحبه و بازجویی در تعقیب و مراقبت
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

توضیحات فایل

تحقیق رشته حقوق با موضوع مصاحبه و بازجویی در تعقیب و مراقبت

دانش پژوهان گرامی و دانشجویان ارجمند در این قسمت فایل تحقیق رشته حقوق پیرامون مصاحبه و بازجویی در تعقیب و مراقبت در قالب word در ۲۰ صفحه آماده دانلود شده است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫حقوق‬‎

مقدمه:

همانگونه که قانون آئین دادرسی کیفری و قانون تشکیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تعریف آن به تصریح بیان نموده است کشف علمی علائم تعقیب و مراقبت مجرمین ، دستگیری و جلب مجرمین و متهمین ، کشف و ضبط آلات جرم و …. اهم وظایف ضابطین ذکر شده است. در این راستا مصاحبه و بازجویی و تعقیب و مراقبت از اقدامات اساسی برای سوق دادن تحقیقات به سمت کشف علمی محسوب می گردد و اساساً این دو مولفه پایه و بنیاد تحقیقات جرم یابی را تشکیل می دهد.

شرح تعقیب و مراقبت

تعقیب درلغت به معنای دنبال کردن و مراقبت بمعنای زیر نظر داشتن است و معنی جامع آن دنبال کردن و زیر نظر گرفتن است و برای پی بردن به اطلاعات و اخبار پنهان در ارتباط با افرادیکه بنحوی در مذان اتمام قرار دارند بکار گرفته می شود. تعقیب و مراقبت می تواند به دو روش پیاده و یا با استفاده از خودرو و یا بهره گیری از تجهیزات پیشرفته مانند دستگاههای سمعی و بصری ، ماهواره ها – دوربین های حساس و بسیار کوچک ، ردیاب های گوناگون صورت گیرد که با توجه به نوع ماموریت های واگذار شده اتخاذ روش می شود.

فهرست مطالب تحقیق رشته حقوق با موضوع مصاحبه و بازجویی در تعقیب و مراقبت

مقدمه

شرح تعقیب و مراقبت

طراحی عملیات و مراقبت

اهداف تعقیب و مراقبت

امکانات مورد نیاز و تجهیزات

تعقیب سوزه در حال حرکت با اتومبیل

شرح تعقیب سوژه ساکن

شرح پوشش

معضلات و مشکلات پلیس در تعقیب

تعریف مصاحبه و بازجویی و اهداف

دسترسی و نتیجه گیری

فهرست منابع

منابع و مأخذ

مطالعه بیشتر