پروژه مهندسی معماری مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان

پروژه مهندسی معماری مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,500 تومان

توضیحات فایل:

پروژه مهندسی معماری مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان

در این پست پروژه مهندسی معماری مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان با فرمت WORD در ۵۰ صفحه آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

Related image

چکیده پروژه مهندسی معماری مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان

درشروع کاریک ساختمان طراحی شده طرحی درمقابل قراردارد که باهمکاری مهندس ساختمان تهیه می شود. برای اینکه طراحی واستراکچر درارتباط نزدیک بایکدیگر باید باشند. برای طراح سیستم باربر ساختمان نیاز به تجربه است که  آن موجب انتخاب روش واقتصادی ماده ساختمانی ویک سیستم مناسب باربری می شود  که هدایت درست عملیات ساختمان ساده ترین روش تقریبی محاسبه بسیار مهم است .

طرح پس از اینکه به صورت قابل رویت ترسیم می شود محاسبات نهایی استاتیکی انجام می شود . درآخر وارد جزییات کار می شود سپس طرح نهایی اجرایی ترسیم می گردد. طراحی خوب همراه استراکچرمطمئن واقتصادی برای یک ساختمان نیاز به شناخت درمورد مصالح ساختمانی ، سیرنیرو ، اندازه ها ، اجراو نوع  آن و همچنین نظارت وسیح ودقیق ، تمرین واستعداد ذاتی می باشد. بخاطر هماهنگی وتوضیحات واضح بین کارفرما ،  مهندس ، شرکت اجراکننده ومسئولین ساختمان مثل شهرداریها می بایست برای ایجاد یک ساختمان مدارک زیر ارائه شوند.

طراحی معماری ، محاسبات استراکچربانقشه های دارای پوزیسیول ، فهرست بهاء باتوضیحات مربوطه خصوصا نوع مصالحی که باید درآن استفاده شوند پلان زمانبندی وبرای مصالح ساخنمانی جدید و تازه عرضه شده ازتولیدهای مخصوص ، باید کنترل مخصوص درمورد مرغوبیت وایمنی ، احنمالا برگه آزمایش موجود باشد.

تمام محاسبات باید به آسانی قابل کنترل باشند درصورت استفاده از فرمول

خاص ازمنابع غیر قابل دسترسی آنها به اثبات برسند یعنی نحوه رسیدن به آن

فرمول محاسبات باید حتی با گذشتن سالها قابل دسترسی و قضاوت باشد.

داشتن اطلاعات اولیه از زمین و نوع خاک ازقبیل :

مقاومت ، نوع خاک به ویژه ازنظر ریزش بودن وضعیت آب زیرزمینی، عمق

یخبندان وسایر ویژگی های فیزیکی خاک آزمایش شود. به طور کلی نباید عمق

پی کنی کمتر از۵۰ سانتی متر باشد…..

 

مطالعه بیشتر