دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل سال۹۷

دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل سال۹۷
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح توجیهی پرورش زنبور عسل فرمت فایل: word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۶ آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل‬‎

شرح مختصر:

طرح تجارتی

تاسیس شرکتهای

تولیدی

فنی

خدماتی

تولیدی

کشاورزی

فصل دوم

۲- بیان مسئله

محصول تولیدی در طرح مورد نظر عمل صد در صد طبیعی می باشد، که این امر در مرحله اول و درجه اول کار قرار دارد. و در مرحله دوم ازدیاد جمعیت کلنی های زنبورستان می باشد که از طریق بچه گیری و تولید بچه زنبور به طرق طبیعی و مصنوعی انجام می گیرد. که در مرحله سوم تولید موم تولید شده توسط کلنی های زنبور عسل می باشد که محصول فوق به طور چرخه وار برای خود کلنی ها برای مصارف آینده نیز استفاده می شود که از این امر در صنایع دیگر و مواردی همچون مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و در مرحله چهارم نیز تولید و گرفتن گرده گل توسط کلنی های زنبور عسل نیز می باشد که طرح اجرایی فوق در مدت پنج سال در نظر گرفته شده است که تولید موارد فوق از طریق کوچ زنبورستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تاریخچه پرورش زنبور عسل و تولید عسل

آنچه تاکنون مسجل شده این است که زنبور عسل خیلی بیش از انسان در روی زمین بوجود آمده است اولین اثر وجود انسان در روی زمین که در کاوشهای زمین شناسان تاکنون بدست آمده متعلق به ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰ سال پیش و حال آنکه همین کاوشهای علمی نشان می دهد که زنبور عسل حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش وجود داشته و در حال زاد ولد بوده است. منتها با این تفاوت که در آن زمان فاقد زندگی اجتماعی بوده و مثل خیلی از زنبورهای غیرعسل امروزی زندگی انفرادی داشته و هر زنبور لانه مخصوص به خود را ساخته و زندگی می کرده است.

مطالعه بیشتر