دانلود کارت ویزیت املاک

دانلود کارت ویزیت املاک
نوع فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کارت ویزیت املاک

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت فایل دانلود کارت ویزیت املاک آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

کارت ویزیت املاک

کارت ویزیت املاک طرح برج میلاد

تمامی فایل ها لایه باز می باشد

کارت ویزیت 

کارتی با اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت است که جهت معرفی رسمی شرکت یا فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس استفاده می‌گردد.

کارت ویزیت در کلامی خلاصه و رسا، وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما. کارت ویزیت این وظیفه را برعهده دارد و هیچ وظیفه عمده دیگری برای شما به طور مستقیم بازی نمی کند. کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم استفاده نمی شود.

تاریخچه کارت ویزیت به آنجا برمی گردد که شاهزادگان و اشرافزاده ها برای دیدار با اشخاص مهم دیگر، کاغذ یا پوستین و یا چیزی شبیه آن را جلوتر برای شخص ملاقات شونده، می فرستادند تا خود را به او معرفی کرده، از سوابق اشرافزادگی خود نوشته و قرار رسمی ملاقات را با او بگذارند. در واقع این همان تعامل اول با مخاطب بوده که شخص ملاقات کننده از خود به مخاطب ارائه می داده است و اهمیت معرفی ابتدایی را نشان میدهد.

دانلود کارت ویزیت املاک

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر