دانلود فایل نقشه اتوکد کامل شهر قزوین

دانلود فایل نقشه اتوکد کامل شهر قزوین
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل نقشه اتوکد کامل شهر قزوین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل نقشه کامل اتوکد طرح تفصیلی شهرقزوین (همانطور که در پیش نمایش آن نیز قابل مشاهده است) با فرمت dwg و حجم ۳۲ مگابایت  آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نقشه کامل شهر قزوین به صورت اتوکد همراه با لایه های مختلف

شرح مختصر دانلود فایل نقشه اتوکد کامل شهر قزوین

تست شده و سالم با اتوکد ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶

جزئیات تمام مناطق شهرداری کامل میباشد.

مقیاس صحیح و قابل انجام محاسبات قابل ویرایش

معرفی شهر قزوین :

یکی از شهرهای بزرگ ایران در باختر ایران و مرکز استان و شهرستان قزوین است. این شهر در بلندای ۱۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده است. قزوین در زمان حکومت صفوی پایتخت ایران بوده است و به همین دلیل دارای اماکن و موزه های تاریخی بسیاری می باشد. قزوین از نظر تعداد اثرتاریخی رتبه اول رادرایران و سوم را در جهان دارد قزوین پایتخت خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف می توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد. در شهر قزوین آثار کهن و باستانی گوناگونی از جمله حمام قجر، کاخ چهل‌ستون،  امامزاده حسین،خیابان سپه (قدیمى ترین خیابان ایران) قرار دارد.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی و نیز برخورداری از چندین  دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی – و شماری دانشگاه غیردولتی از موقعیت خوبی برخوردار است.

قزوین به علت دارا بودن ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار باغستان در اطراف شهر و وجود بوستان ۱۴۰۰ هکتاری باراجین در سال ۱۳۹۲ از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان شهر پاک ایران انتخاب شد .

فارسی زبان رایج در بین عموم اهالی قزوین است.قزوینی ها،اصالتا فارسی زبان هستند. بعد از فارسی زبانهای ترکی آذری و تاتی از زبانهای بومی قزوین می باشد و گویشوران بسیاری دارد و عمده روستاهای دشت قزوین آذری زبان هستند.

مطالعه بیشتر