دانلود اتوکد پلان پردیس سینمای ملت

دانلود اتوکد پلان پردیس سینمای ملت
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود اتوکد پلان پردیس سینمای ملت

این فایل حاوی اتوکد پلان پردیس سینمای ملت می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱ شیت جامع و کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری نمایید به محض اتمام فرایند پرداخت شما میتوانید فایل را دانلود نمایید و جهت اطمینان از دریافت فایل یک لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

اتوکد پلان پردیس سینمای ملت

فهرست شیت 
اتوکد پلان پردیس سینمای ملت

پردیس سینماگالری ملت یا پردیس سینمایی ملت در منطقه ۳ شهرداری تهران و در زمینی کشیده و با شکلی نامعین به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ متر در منتهی‌الیه جنوب غربی بوستان ملت (پارک ملت) احداث گردیده‌است. این مجموعه با توجه به استقرار در محوطه پارک از کلیه مزایای آن به عنوان محوطه بهره‌مند است. این سینما توسط مهندسین مشاور حرکت سیال (رضا دانشمیر و کاترین اسپریدونف) طراحی شده‌است. مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران این مجموعه فرهنگی- تفریحی را منحصر به فرد دانسته و معتقد است پس از تئاتر شهر، تالار وحدت و موزه هنرهای معاصر تهران، این اثر، نخستین پروژه‌ای است که با چنین معماری و کیفیتی ساخته می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

تصویر محیط برنامه

پردیس سینمای ملت

پردیس سینمایی پارک ملت دارای چهار سالن نمایش فیلم با ظرفیت ۲۸۰ نفر، یک سینماتک (سینمای ویژه) به ظرفیت ۳۰ نفر و فضاهای نمایشگاهی، رستوران، کافی شاپ و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی است و در ساعات اوج جمعیت حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر را در خود جای می‌دهد.

پردیس ملت بعد از اینکه در سال ۹۴ برای اولین بار به عنوان کاخ مردمی در جشنواره فیلم فجر قرار گرفت، سال ۹۵ نیز برای تجربه دوم، از طرف ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به عنوان کاخ مردمی قرار می‌گیرد، تا مردم بتوانند با سازندگان و دست‌اندرکاران فیلم‌های فجر در ارتباط باشند و فیلم سازان واهالی سینما نیز آثار خود را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدید کنندگان قرار دهند

مطالعه بیشتر