دانلود پلان و نمای اتوکد خانه روستایی

دانلود پلان و نمای اتوکد خانه روستایی
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

دانلود پلان و نمای اتوکد خانه روستایی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پلان و نمای اتوکد خانه روستایی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۵ شیت پلان و ۹ شیت نما در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست شیت ها

پلان:
حیاط
سکو
تراس
هال پذیرایی
اتاق خواب کودک
اتاق خواب والدین
اتاق خواب مهمان
حمام و سرویس بهداشتی
انبار کاه
طویله
انبار گندم
نما :
نمای روبرو
scale : 1/100
برش A-A
scale : 1/100
نما روبرو
scale : 1/100

تصویر محیط برنامه

دانلود پلان و نمای اتوکد خانه روستایی

قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری، مصوب تیر ۱۳۶۲، روستا را چنین تعریف می‌کند: «روستا واحد مبدأ تقسیمات کشوری است» که از نظر وضعیت طبیعی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همگون بوده، با قلمرو معین ثبتی یا عرفی مستقل شناخته شود. روستا از حداقل ۲۰ خانوار یا صد نفر ساکن متمرکز یا پراکنده تشکیل می‌شود. اکثریت ساکنان دائمی روستا به‌طور مستقیم یا غیر مستقیم به فعالیت در زمینه کشاورزی، دامداری، باغداری، صنایع روستائی یا صید اشتغال دارند. روستا در عرف به عنوان ده، آبادی، قلعه، دهکده یا قریه نیز نامیده می‌شود.

ر عرف ده عبارت از محدوده‌ای از فضای جغرافیایی است که واحد اجتماعی کوچکی مرکب از تعدادی خانواده که نسبت به هم دارای نوعی احساس دلبستگی، عواطف و علائق مشترک هستند، در آن تجمع می‌یابند و بیشتر فعالیت‌هایی که برای تأمین نیازمندی‌های زندگی خود انجام می‌دهند.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر