دانلود فایل کامل نقشه های جی ای اسی (GIS) شهر بندر عباس

دانلود فایل کامل نقشه های جی ای اسی (GIS) شهر بندر عباس
نوع فایل
شیپ فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل کامل نقشه های جی ای اسی (GIS) شهر بندر عباس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل نقشه های جی ای اسی (GIS) شهر بندر عباس در قالب شیپ فایل آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

شهر بندرعباس

 مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران است. شهر بندرعباس در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس قرار دارد و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده است. بندرعباس بزرگترین بندر ایران است که مقدار بسیار بالایی از ترانزیت کالا از طریق بنادر شهید رجایی و باهنر صورت می‌گیرد. فاصله بندرعباس تا تهران ۱۳۳۳ کیلومتر است. جمعیت این شهر در فصل‌های سال متفاوت است. بندرعباس به دلیل شرایط خاص خود همواره پذیرای مهمانان زیادی از اقصی نقاط ایران است.

شهر بندرعباس که در جنوب استان هرمزگان واقع شده است از شمال به ارتفاعات و کوه‌ها و از جنوب به دریا منتهی می‌شود؛ بنابراین شیب عمومی شهر در راستای شمال به جنوب است. بخش وسیع و قابل‌توجهی از شهر از جمله محله سورو در جنوب‌ غربی شهر و جنوب خیابان امام‌خمینی حد فاصل خور نایبند (شیلات) و خورگورسوزان و جنوب محله نخل‌ ناخدا دارای سطحی هموار بوده و از ارتفاعی بین ۰٫۶ متر تا حداکثر ۵ از سطح دریا برخوردار است. نزدیک‌ترین شهر به بندرعباس شهر قشم (مرکز جزیره قشم) با حدود ۲۸ کیلومتر و فاصله بندرعباس تا تهران ۱۳۳۳ کیلومتر است.

نقشه های جی ای اسی شهر بندر عباس شامل:

مراکز نظامی
فرهنگی
درمانی
مسکونی
فضای سبز
صنعتی
خیابان
تجاری

مطالعه بیشتر