کاملترین فایل نقشه اتوکد شهر قم با فرمت DWG

کاملترین فایل نقشه اتوکد شهر قم با فرمت DWG
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

کاملترین فایل نقشه اتوکد شهر قم با فرمت DWG

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل نقشه اتوکد شهر قم با فرمت DWG با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫نقشه اتوکد شهر قم‬‎

دانلود نقشه کد شهر قم بصورت کامل و دقیق (DWG)

قابل ویرایش و دقیق 

به همراه فونت های لازم برای نمایش بهتر تکست ها

تست شده و سالم

حجم فایل:۳۰ مگابایت

قابل استفاده برای مهندسان ,دانشجویان , معماران و شهرسازان

معرفی شهر قم

قُمْ از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۲۵ کیلومتری جنوب تهران پایتختایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکزشهرستان قم می‌باشد.

این شهر در شاهراه مواصلاتی و حمل و نقل ایران واقع شده و از یک سو رابط بین استان‌های صنعتی ایران با تهران و از سویی دیگر رابط استان‌ها و شهرهای جنوبی ایران با استان‌ها و شهرهای شمالی است. این اهمیت منحصر به حاضر نیست و در گذشته نیز قم به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده‌است.

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران شهر قم تعداد ۱٬۲۹۲٬۲۸۳ نفر جمعیت دارد. با این جمعیت قم در رتبهٔ هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌گیرد رشد جمعیت قم ۱٬۳ درصد است که جزء بالاترین نرخ رشد جمعیت درایران است. بیش‌تر ساکنان شهر مسلمان و شیعهٔ دوازده امامی هستند و تعدادی از اقلیت‌های دینی زرتشتی ومسیحی در شهر ساکن هستند.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر