دانلود نرم افزار تصمیم گیری چند شاخصه MCDM engine

دانلود نرم افزار تصمیم گیری چند شاخصه MCDM engine
نوع فایل
نرم افزار
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نرم افزار تصمیم گیری چند شاخصه MCDM engine

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت فایل نرم افزار تصمیم گیری چند شاخصه MCDM engine (قابل اجرا در ویندوز ۷) آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

یکی از مباحث اخیر که دانشجویان در داخل کشور به آن اهمیت می‌دهند مدلهای تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) است. در این گونه تصمیم گیریها چندین شاخص یا هدف که گاه با هم متضاد هستند در نظر گرفته می شوند. در زمینه مسایل سازمانی، در انتخاب استراتژی یک سازمان معیارهایی از قبیل درآمد سازمان در طی یک دوره، قیمت سهام سازمان، سهم بازاری، تصویر سازمان در جامعه و … اگر در تصمیم گیری با معیارهای چندگانه MCDM منظور از معیارشاخص باشد آنرا به نام تصمیم گیری با شاخص های چندگانه یا MADM می‌شناسند و اگر منظور از معیارهای چندگانه هدف باشد آن را به نام تصمیم گیری با اهداف چندگانه MODM گویند.

با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید مدل های ELECTERE ،TOPSIS،SAW،Entropy را اجرا و نتیجه گیری کنید. کار کردن با این نرم افزار خیلی آسان می باشد

 MCDMengine نرم افزار  تصمیم گیری چند شاخصه همراه با راهنمای نصب

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر