نقشه اتوکد شهر گرگان

نقشه اتوکد شهر گرگان
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

نقشه اتوکد شهر گرگان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد شهر گرگان در قالب DWG آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نقشه اتوکد شهر گرگان

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

شهر گرگان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است این شهرستان از شمال به شهرستانهای آق قلا و ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود میشود.وسعت شهرستان گرگان۸ /۱۶۱۵ کیلو متر مربع (۹۱/ ۷ درصد از مساحت استان ) میباشد و بر اساس تقسیمات کشوری سال ۸۹ از دو بخش مرکزی و بهاران و سه شهر گرگان، سرخنکلاته و جلین، پنج دهستان و ۹۸ روستا تشکیل شده است.

جمعیت شهرستان گرگان ۴۶۲۴۵۵ نفر میباشد که نسبت به جمعیت استان حدود %۳۵ را به خود اختصاص داده است. تراکم نسبی جمعیت در شهرستان گرگان به ازای هر کیلو متر مربع ۲۵۹ نفر میباشد که نسبت به استان که ۸۳ نفر میباشد بیش از ۳ برابر تراکم نسبی جمعیت را دارا میباشد.

شهرستان گرگان دارای شه شهر به نامهای گرگان سرخنکلاته و جلین می باشد. دهستان های بخش مرکزی گرگان عبارتند از: استرآباد جنوبی با مرکزیت جلین علیا ، روشن آباد با مرکزیت لمسک ، انجیرآباد به مرکزیت زنگیان و در بخش بهاران عبارتند از: استرآباد شمالی با مرکزیت سرخنکلاته و قرق به مرکزیت نوده ملک میباشد.

راهنمای نقشه

مسکونی تراکم کم
مسکونی تراکم متوسط
مسکونی تراکم زیاد
مسکونی تراکم ویژه ناهار خوران
مسکونی تراکم ویژه مرکز شهر
مسکونی تراکم متوسط بافت قدیم
تجاری
آموزشی
مراکر آموزش حرفه ای هنرستان ها
دانشگاه ها و مراکز آموزش بعد از دبیرستان
سایر مراکز آموزشی
فرهنگی
آثارباستانی
مذهبی
جهانگردی و پذیرایی
درمانی
بهداشتی درمانی
ورزشی
اداری
فضای سبز عمومی
پارک منطقه ای
باغهاو فضای سبز خصوصی
جنگل
فضای سبز حریم
صنایع کارگاهی
صنایع دستی
تاسیسات و تجهیزات شهری
حمل و نقل انبارها
خدمات عمومی
مذهبی فرهنگی
مسکونی اداری
مسکونی ورزشی
مسکونی فرهنگی
مسکونی جهانگردی و پذیرایی
مسکونی آموزشی
مسکونی درمانی
مسکونی کارگاهی
محور تجاری
محدوده طرحی مصوب بافت قدیم
محدوده طرحی تفصیلی

مطالعه بیشتر