ارزانترین فایل نقشه کامل اتوکد تبریز با شیت بندی + عکس شیت ها

ارزانترین فایل نقشه کامل اتوکد تبریز با شیت بندی + عکس شیت ها
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

ارزانترین فایل نقشه کامل اتوکد تبریز با شیت بندی + عکس شیت ها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل نقشه کامل اتوکد تبریز با شیت بندی + عکس شیت ها آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نقشه کامل اتوکد تبریز با شیت بندی+عکس شیت ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

نقشه کامل اتوکد تبریز با ارزانترین قیمت میان تمام سایت ها,فروشگاه های دیگه این فایل رو ۸ هزار تومن میفروشن ولی ما این فایل رو ارزان میزارم تا همه بتونن استفاده کنن. فایل شامل نقشه اتوکد تبریز در یک فایل زیپ است که بعد از اکسترکت میتوانید تمام شیت ها و مناطق تبریز رو مشاهده کنید .

فایل بدون ایراده و فایل زیپ کاملا تست شده هست.شیت ها بصورت جداگانه هستند و بنا به نیازتون میتونید از انها استفاده کنید برای شناخت مناطق شیت به راهنمای شیت مراجعه کنید این نقشه مخصوص کسانی هست که سیستم ضعیفی دارند یا میخواهند نقشه ها را با سرعت زیاد کار کنند.حجم فایل :۱۲۰ مگابایت میباشد.این فایل در اتوکد ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴ تست شده هست.مخصوص دانشجویان معماری ,شهرسازی و عمران …

شما همچنین میتوانید نقشه اتوکد خام  تبریز-نقشه اتوکد بازار تبریز- داده های gis تبریز(شیپ فایل) -نقشه gis ایستگاههای آتش نشانی تبریز و همچنین نقشه طرح تفصیلی تبریز را از این سایت دانلود نمائید.

ارزانترین فایل نقشه کامل اتوکد تبریز با شیت بندی + عکس شیت ها

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر