دانلود کتاب داده کاوی با R

دانلود کتاب داده کاوی با R
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب داده کاوی با R

دانلود کتاب داده کاوی با R را میتوانید بصورت ترجمه فارسی در ۲۷۶صفحه از طریق سایت فایل فولدر دریافت کنید.این کتاب در سال ۲۰۱۱چاپ شده است و با کمک دوستان آن را ترجمه و در اختیار دانش پژوهان گرامی قرار داده ایم.

Image result for ‫دانلود کتاب داده کاوی R‬‎

دانلود کتاب داده کاوی با R

R یک زبان برنامه نویسی و محیطی برای پردازش آماری است.

آن شبیه ساز زبان S می باشد که در آزمایشگاه های بل T و AT توسط ریک بکر، جان چمبرز و الان ویکس ساخته شد. نگارش های R برای خانواده های سیستم عامل یونیکس، ویندوز و مک موجود است.

از این گذشته، R بر روی معماری های سیستم عامل های کامپیوتری مانند سیستم های اینتل، پاور پی سی، آلفا و سیستم های وابسته اجرا می شود.

ساخت و توسعه زبان برنامه نویسی R کمال استفاده را از جامع رو به رشدی که به خاطر فلسفه منبع باز بودنش، به رشد و توسعه خود کمک می کند، می برد.عملا، کد منبع هر یک از اجزا تشکیل دهنده R بطور آزادانه برای بازبینی و حتی اقتباس، در دسترس می باشد.

این واقعیت به شما اجازه می دهد تا اعتبار آنچه را که شما در R از آن استفاده می کنید، بررسی و آزمایش کنید.یکی از مهم ترین موضوعات در استخراج اطلاعات، اندازه اطلاعات می باشد. با استفاده گستره از تکنولوژی کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی مربوط به آن، مقادیر داده های در دسترس برای مطالعه و تحقیق به طور تصاعدی افزایش یافته است.

نرم افزار R

دارای محدودیت های در اداره مجموعه داده های بسیار زیاد می باشد، چرا که همه محاسبات در داخل حافظه اصلی کامپیوتر انجام می شود. این بدان معنی نیست که ما توانایی مدریت این مسائل و مشکلات را نخواهیم داشت.

روح اصلی ماورای جسم این کتاب، یادگیری با انجام دادن آن است. کتاب داده کاوی با R به عنوان مجموعه ای از مطالعات موردی، سازماندهی شده است. راه حل های مورد نیاز برای این مطالعات موردی با استفاده از R به دست می آیند. تمام گام های لازم برای رسیدن به این راه حل ها تشریح شده اند.

مطالعه بیشتر