حل تمرینات ایجاد، آموزش و استنتاج شبکه های بیزی

حل تمرینات ایجاد، آموزش و استنتاج شبکه های بیزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,000 تومان

توضیحات فایل:

حل تمرینات ایجاد، آموزش و استنتاج شبکه های بیزی

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت حل تمرینات ایجاد، آموزش و استنتاج شبکه های بیزی در قالب PDF آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Gerelateerde afbeelding

 

شرح مختصر:

در این قسمت حل تمرین درس  یادگیری ماشین قسمت چهارم با عنوان  ایجاد، آموزش و استنتاج شبکه های بیزی و دسته بندی کننده بیزی رشته مهندسی کامپیوتر را آماده دانلود نموده ایم. در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری نمایید به محض اتمام فرایند پرداخت شما میتوانید فایل را دانلود نمایید و جهت اطمینان از دریافت فایل یک لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.در زیر نمونه ای از سوالات را خواهید دید.

ایجاد، آموزش و استنتاج شبکه های بیزی:

۱- یک شبکه باور بیزی با ساختار Bayes Naive برای Pneumonia در نظر بگیرید. متغیر Pneumonia ریشه شبکه است و ویژگیهای شبکه عبارتنداست از  Fever ،Paleness ،Cough و HighWBCcount که مستقل هستند. فرض کنید مقادیر ها به صورت زیر است.

……..

الف) برنامه ای به نام  m.main3learning های بنویسید که داده data.pneumonia را بگیرد و پارامترهای شبکه BBN را تخمین بزند. ترتیب داده در فایل زیر بصورتزیر است Fever ،Paleness ،Cough ،HighWBCCount و ستون آخر مقدار Pneumonia است. پارامترهای شبکه را گزارش نمایید.

…..

حل تمرینات ایجاد، آموزش و استنتاج شبکه های بیزی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

 

مطالعه بیشتر